Cílení na zájmy o koupi s Mall.cz – případová studie
Hledáte účinný způsob, jak oslovit uživatele v obsahové síti Sklik? Máme pro vás řešení! Sklik nabízí cílení na zájmy o koupi, díky čemuž oslovíte uživatele v poslední fázi nákupního procesu.
(Stránka 31)
Hledáte účinný způsob, jak oslovit uživatele v obsahové síti Sklik? Máme pro vás řešení! Sklik nabízí cílení na zájmy o koupi, díky čemuž oslovíte uživatele v poslední fázi nákupního procesu.
Společnost Seznam.cz vyhodnotila unikátní kampaň, kterou posunula zažitý formát reklamy jako prodejního nástroje. V projektu „První reklama, která pomáhá“ využila tuzemská internetová jednička své silné mediální zázemí ve prospěch Nadace Terezy Maxové dětem, s níž ji pojí dlouhodobá spolupráce. Interaktivní výzva zacílená na čtenáře nejnavštěvovanějšího zpravodajského serveru Novinky.cz vygenerovala během pouhých devíti dní 3,56 milionů kliknutí na …
Penzion U Vlčků pravidelně investuje do propagace na Firmy.cz. Vzhledem k tomu, že je klient s propagací dlouhodobě spokojen a hledá další cesty, jak oslovit nové zákazníky, rozhodl se vyzkoušet další formu propagace – zviditelnění jeho POI (point of interest) na Mapy.cz. 7. 3. 2015 spustil klient aukci na zviditelnění svého POI na Mapy.cz a takhle to ovlivnilo …
Na internetové televizi Stream.cz je možné již pozorovat a také si prakticky vyzkoušet interaktivní videoreklamy prvních klientů. Prostřednictvím nových rich media formátů se může divák prokliknout až na několik různých webových stránek, které si zadavatel zvolil, anebo přímo v reklamním videu vybírat zobrazené produkty. Podle prvních výsledků se díky nasazení interaktivních prvků podařilo společnosti Seznam.cz prodloužit …
Retargeting je velmi účinným způsobem, jak oslovit uživatele v obsahové síti Sklik. Dosažené výsledky jsme dokonce publikovali v několika případových studiích. Abyste z retargetingu získali maximum, již nejspíš tušíte, že je potřeba zacílit na uživatele přesně. Budete tedy vytvářet retargetingových seznamů velké množství.
Abychom vám co nejnázorněji ukázali, jak efektivní může být kampaň na Firmy.cz, vytvořili jsme pro vás případovou studii jednoho z našich klientů, který se zabývá prodejem a výrobou dveří. V říjnu 2014 nás klient požádal o pomoc s optimalizací jeho kampaně. Výsledkem bylo, že se nám během necelého půlroku podařilo navýšit počet zobrazení o 1000 %. …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.