Přejít na obsah

Případové studie

(Stránka 9)



Zacilte DRTG i na uživatele, kteří nenavštívili váš web. V Datartu už vědí, že se to vyplatí

Své publikum pro dynamický retargeting (DRTG) v Skliku nemusíte omezovat na uživatele, kteří už byli ve vašem e-shopu. S využitím publika DRTG návštěvníci Seznamu oslovíte ty, kteří se zajímají o váš sortiment, jen ho zatím nehledali u vás. Na Datart.cz toto publikum vygenerovalo o 44 % víc transakcí, jež provedli úplně noví zákazníci. S certifikovanou …


Slevomat potvrzuje: Přihlášení přes Seznam dělá z lidí loajální zákazníky

Veronika Geltner 8. června 2022

Znát své zákazníky je klíčem k úspěchu. Platí to pro vaše čtenáře, uživatele vašeho obsahu i zákazníky e-shopu. Pokud jim chcete nabízet relevantní obsah a produkty, musíte vědět, co dělají a co chtějí. V budoucnosti však bude stále obtížnější takové informace získat a je třeba se na to připravit už dnes. Seznam.cz proto připravil pro …


Využití videoformátů v RTB a následné znovuoslovení uživatele

Jaké jsou výhody využití videoformátů v RTB a jak následně znovuoslovit uživatele, se podíváme v případové studii, kterou jsme připravili společně s klientem Penta CZ s.r.o. a jejich značkou G21 Vitality. O klientovi Firma Penta CZ s.r.o. působí na českém trhu už více než 30 let a provozuje e-shops potřebami pro domácnost, dílnu, zahradu i …


Jak zvýšit návštěvnost webu díky správně zacílenému personalizovanému sdělení?

Mazda dosáhla kvalitních výsledků z personalizovaného obsahu bannerů s cílením od Seznamu díky spolupráci týmů GroupM a Sauto.cz. To poskytlo svá cookies data s typy vyhledávaných vozů. Podle nich se pak vytvořilo množství kreativ. Kolik kreativ bylo potřeba, aby cílení správně zafungovalo? Nejen to, ale i další zajímavosti se dočtete v případové studii. Mazda Mazda …


Jak zviditelnit svou značku? Spojte ji s atraktivním obsahem díky Seznam Native

Nativní inzerce ve formě obsahově a vizuálně atraktivního článku je v posledních letech velmi populární. Aby také ne – spojuje totiž značku klienta se zajímavým a informativním obsahem, který čtenáře umí zaujmout. Seznam Brand Studio se jeho výrobě věnuje už čtvrtým rokem a získalo řadu prestižních mezinárodních ocenění. Jak může pomoci právě vám? Seznam Native je …


V Seznamu jsme průkopníci v cílení s použitím 1st party dat

Z uživatelských cookies 3. stran, které jste zvyklí cíleně oslovovat, se dříve nebo později stane anonymní traffic. Vystrašilo vás to? Nemusí. Dlouhodobě se na tuto situaci připravujeme a máme řešení, jak cíleně oslovit uživatele s tzv. cookieless prohlížeči. Oslovit cíleně potenciální zákazníky, kteří přistupují k obsahu na internetu přes prohlížeče, které cookies 3. stran nepodporují, již není vizí …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí