Přejít na obsah

Programatická reklama

(Stránka 6)



Jak zvýšit návštěvnost webu díky správně zacílenému personalizovanému sdělení?

Mazda dosáhla kvalitních výsledků z personalizovaného obsahu bannerů s cílením od Seznamu díky spolupráci týmů GroupM a Sauto.cz. To poskytlo svá cookies data s typy vyhledávaných vozů. Podle nich se pak vytvořilo množství kreativ. Kolik kreativ bylo potřeba, aby cílení správně zafungovalo? Nejen to, ale i další zajímavosti se dočtete v případové studii. Mazda Mazda …


V Seznamu jsme průkopníci v cílení s použitím 1st party dat

Z uživatelských cookies 3. stran, které jste zvyklí cíleně oslovovat, se dříve nebo později stane anonymní traffic. Vystrašilo vás to? Nemusí. Dlouhodobě se na tuto situaci připravujeme a máme řešení, jak cíleně oslovit uživatele s tzv. cookieless prohlížeči. Oslovit cíleně potenciální zákazníky, kteří přistupují k obsahu na internetu přes prohlížeče, které cookies 3. stran nepodporují, již není vizí …


Vylepšili jsme Zájmy o koupi v Skliku a DMP, aby vám přinesly ještě více klientů

30. března 2022

Opět vylepšujeme možnosti cílené reklamy. Tentokrát v Zájmech o koupi, kde jsme významně navýšili objemy cookies v jednotlivých segmentech a přidali novou kategorii cílení, která vám doručí nové klienty k oslovení. Vyšší objemy dat v cílových skupinách Pokud pracujete s cílením v našich reklamních systémech pravidelně, nemohlo vám uniknout, že v mnoha publicích došlo k …


Nový ceník RTB cílení pro rok 2022

Jak vypadá momentální nabídka cílení v RTB a kolik za jednotlivé segmenty zaplatíte? Po roce opět předkládáme aktualizovaný ceník. Nedávno jsme informovali o možnosti zvýšení zásahu cílených kampaní pomocí 1st party dat, kterými postupně obohacujeme naše DMP segmenty. Cílení dostupné v Seznam RTB mimo této průběžné úpravy neustále prochází i dalšími změnami, drobnými i většími. To …


Zvyšte výkon svých RTB kampaní pomocí cross device

Proč je tak důležité měření cross device? V dnešní době využívá každý hned několik zařízení. Na marketérech je, aby co nejefektivněji oslovili zákazníky napříč všemi zařízeními i kanály, a poskytli jim konzistentní a ucelenou komunikaci. Cross device je jedna z technologií, která může tento komplexní přístup k marketingovým strategiím usnadnit, neboť umožňuje identifikovat uživatele napříč …


Brand building: 5 klíčových bodů

V předchozím článku jsme vyjmenovali pět klíčových bodů pro brand building, kterými jsou: 1. dlouhodobá komunikace a kontinuita, 2. dostatečná investice, 3. široký zásah, 4. originalita, emocionální tonalita a zapamatovatelnost a 5. správné měření. Všechny z nich si nyní podrobněji rozebereme. 1. Dlouhodobá komunikace a kontinuita V grafu níže vidíme dvě křivky. Červená znázorňuje vliv výkonnostního marketingu, resp. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí