Přejít na obsah

Služby a obsah

(Stránka 3)



Do složky Hromadné služby Seznam.cz Email denně spadne až 40 milionů obchodních sdělení 

Veronika Geltner 13. února 2025

Denně přijme služba Seznam.cz Email průměrně 76 milionů zpráv, z nichž více než polovinu tvoří obchodní sdělení. Do každé aktivní schránky je tak průměrně doručeno zhruba 200 newsletterů nebo reklamních nabídek za měsíc. Přesně před deseti lety proto Seznam.cz zavedl ve svých e-mailových schránkách složku Hromadné, díky níž mají uživatelé lepší přehled ve svých příchozích e-mailech.


Veronika Geltner 11. února 2025

Uživatelé Seznam.cz nyní mají možnost předplatit si službu Seznam bez reklam na celý rok. Získají tak komfortnější uživatelský zážitek z konzumace více než dvaceti webových stránek společnosti Seznam.cz bez display, video a audio reklamy za výhodnější cenu 1 500 Kč. Předplatitelé tak mohou ušetřit 30 % oproti měsíční variantě, která činí 179 Kč. „Tímto krokem chceme nabídnout uživatelům větší flexibilitu a umožnit každému najít způsob předplatného, který mu nejvíce vyhovuje,“ vysvětluje Jiří Udatný, ředitel divize Identity a uživatelského profilu. 


Marek Suchý 6. února 2025

Nově v Polsku a Rakousku zobrazujeme aktuální dopravní situaci, uzavírky a informace přímo od řidičů. Díky vašemu používání navigace můžeme poskytovat ty nejaktuálnější informace.


Seznam.cz Email umožní e-shopům přehledně zobrazit informace o online nákupech 

Veronika Geltner 6. února 2025

Služba Seznam.cz Email připravuje na letošní rok novinku, která e-shopům nabídne jedinečnou příležitost zviditelnit se a zvýšit spokojenost svých zákazníků. Uživatelům totiž zobrazí praktický přehled informací k jejich online nákupům přímo v e-mailové schránce. Funkce využívá strukturovaná data podle standardu schema.org, který má různé uplatnění také u globálních poskytovatelů e-mailových řešení. Objednávkový přehled slibuje zobrazení klíčových informací, jako je aktuální stav objednávky, předpokládaný termín doručení či místo vyzvednutí zásilky.


Budujte vztah se zákazníky napřímo a efektivně díky vlastím seznamům zákazníků a Czech Ad ID

Marketing je dynamické prostředí, ve kterém je potřeba se umět dobře a hlavně rychle orientovat. Blížící se konec cookies třetích stran je jednou z těchto příležitostí. Jak fungují vlastní seznamy zákazníků, co je potřeba k jejich využití a je cena úskalím? Nejen na tyto otázky přináší odpovědi Jiří Novotný.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí