Přejít na obsah

Služby a obsah

(Stránka 67)



S příchodem nového roku se změní podmínky pro sběr souhlasů

Veronika Geltner 29. listopadu 2021

Pro online marketing je velmi důležité uchovávat informace sloužící k identifikaci návštěvníka webové stránky. Díky tomu se může zobrazovat tzv. cílená reklama. Od 1. 1. 2022 je proto pro vydavatele povinnost mít nastavený sběr souhlasů. V opačném případě už nebudou moct vydávat cílenou reklamu. Data o uživatelích, kteří navštívili web, třeba o jejich aktivitě na e-shopu, …


Seznam.cz ve své vánoční kampani na podporu služby Vyhledávání a aplikace Seznam.cz navazuje na pohádkovou tematiku a vsází na nadsázku

Aneta Kapuciánová 25. listopadu 2021

Kampaň Vánoce se Seznamem se zaměřuje na oslovení nových uživatelů služby Vyhledávání a podporu instalace aplikace Seznam.cz do mobilních zařízení. Cílem komunikačního konceptu je poukázat na rozmanitost a obsáhlost Vyhledávání, a to prostřednictvím chytrých mapových nebo receptových karet. Ty lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako například tipy na dárky, dekorace či tradice. Hlavními postavami …


Co se mění pro retargeting a měření konverzí od ledna 2022?

Pravděpodobně jste se již setkali s informací, že kvůli novele zákona o elektronických komunikacích bude potřeba od příštího roku získávat souhlasy uživatelů před tím, než spustíte měřicí a marketingové kódy. Pojďme se podívat na to, co přesně se mění a hlavně – jak se můžeme společně připravit na změny, abychom dostáli zákonům a zároveň minimalizovali …


Sport.cz je v novém designu přehlednější a přináší nový obsah včetně podcastů

Hana Holubová 24. listopadu 2021

Jednička tuzemského sportovního zpravodajství Sport.cz mění téměř po deseti letech svůj vzhled, a zároveň přidává nový atraktivní obsah. Čtenáři najdou na webu analýzy od renomovaných expertů, komentáře, rozhovory i podcasty. V novém kabátu se Sport.cz představí 24. listopadu. Produktový a vývojový tým Sport.cz se soustředil na přehlednost, funkčnost a jasně rozpoznatelný design. „Nový vzhled odpovídá …


Vy se ptáte, Seznam Partner odpovídá

Veronika Geltner 16. listopadu 2021

Jak lépe monetizovat web díky Seznam Newsfeedu? Video plné otázek a odpovědí. O připravovaných novinkách, které Newsfeed v nejbližší době čekají, si popovídá šéfredaktor zpravodajství TV Seznam Pavel Cyprich, s konzultantem Seznam Partner Vojtou Bekem.  Seznam šlape v poslední době hodně do videa, jaké novinky v této oblasti Seznam Parner připravuje? Pracujeme na tom, abychom na naše …


Michaela Svobodová: Jak na budování značky v B2B?

12. listopadu 2021

Věděli jste, že už dávno neplatí, že marketing v segmentu B2B slouží jen na podporu prodeje? V čem jsou B2B a B2C kampaně stejné? Proč je důležité se i v B2B věnovat budování značky a v čem se může inspirovat od B2C? Není nakonec veškerá komunikace B2H, tedy Business to Human? Na všechny tyto otázky …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí