Přejít na obsah

#Optimalizační tipy

(Stránka 4)



Strukturovaná data a jejich zpracování ve Vyhledávání – 8. díl: Snippety k filmům nebo seriálům

Ve výsledcích našeho Vyhledávání nově můžete narazit na rozšířené snippety ke stránkám obsahujícím filmy, seriály nebo informace o nich. Provozujete stránky s takovým obsahem a máte zájem o zobrazování více informací přímo ve výsledcích vyhledávání? Využijte strukturovaná data. O co jde a jak s nimi pracovat? To se dočtete v tomto článku ze série o snippetech.


Sezónní tipy: Jak cílit reklamu před Valentýnem?

Svátek zamilovaných svádí k nákupu dárku pro partnera nebo partnerku. Nejčastěji jde o šperky, parfémy, čokolády, bonboniéry, květiny nebo třeba erotické dárky. Lidé kupují také exotické zájezdy nebo wellness pobyty nebo plánují romantické večeře a další společné zážitky. Jak obchodní možnosti, které Valentýn nabízí, využít na maximum?


Optimalizujte kampaně a zvyšte svůj absolutní zisk

Aby se váš obchod úspěšně rozvíjel, je důležité zvyšovat jeho absolutní zisk. K tomu vám pomůžou jasně nadefinované cíle. V rámci Sklik kampaní je ideální zaměřit se na propagaci produktů či služeb, nábor nových zákazníků, podporu stávajících zákazníků a budování brandu. Jakým způsobem lze přistupovat ke kampaním v Skliku, abyste zisk maximalizovali?To se dozvíte v …


Nebojte se cílení na vlastní seznamy zákazníků aneb vyvracíme nejčastější mýty

Veronika Geltner 17. března 2022

Loňský podzim jsme vám představili novinku, která inzerentům přinesla nový typ cílení. Sklik umožňuje práci s klientskými daty, a to konkrétně využívání vlastních seznamů emailových adres zákazníků. Někomu ale může sběr emailů svých klientů znít podezřele. Abychom vyvrátili zbytečné obavy z používání tohoto cílení, jsou tu pro vás odpovědi na tři nejčastěji zmiňované obavy. V …


Jak získat ještě vyšší výkon z dynamického retargetingu na pár kliků? Pomohou vlastní šablony

Společnost Leontýna.cz svěřila své kampaně specialistům Seznamu a nyní se těší z ještě lepších výsledků než dosud. Klíčem k vyššímu výkonu dynamického retargetingu bylo doplnění vlastních šablon. Už jste je vyzkoušeli také? Postupujte stejně jako my. Na jaře 2021 se do kampaní dynamického retargetingu přidaly šablony. Protože si místo v kampaních svými výsledky zasloužily, zůstaly …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí