Přejít na obsah

#Případové studie

(Stránka 14)



Případová studie: Jak na efektivní akvizici pro B2B klienta

10. srpna 2021

Klient OKsystem u nás poptal akviziční RTB kampaň, ve které chtěl oslovit B2B publikum a přivést ho na web. Za stěžejní cíl jsme společně stanovili kvalitu návštěvy. Pro tu bylo třeba zacílit na co nejrelevantnější uživatele z úzkého segmentu B2B. OKsystem je přední česká softwarová společnost s mezinárodní působností. Dodává systémové integrátory rozsáhlých informačních systémů …


Zajímavé obsahové spolupráce: Ford, Dove a další

22. července 2021

Další díl zajímavých obsahových spoluprací je tady. Tentokrát jsme připravili tipy pro ty, kteří se chystají autem k vodě nebo do lesa. Ve spolupráci s Dove jsme na příbězích inspirativních žen ukázali, jak podpořit ženské sebevědomí. A abychom se nechlubili jen my, přinášíme i ochutnávku zahraničních prací. Z dílny Seznam.cz Ford & Seznam Native Do …


Zajímavé obsahové spolupráce: HBO, De’Longhi a další

Žádný strach. Ani tentokrát jsme nezapomněli. I tento měsíc vám přinášíme ohlédnutí za uplynulým měsícem a za inspirativními příklady brandových projektů. Čtyři projekty, čtyři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem. Z dílny Seznam.cz De’Longhi & Seznam Native Když si představíte chvíle odpočinku, potkávání se s přáteli, ale i …


Zajímavé obsahové spolupráce: Philips, GROHE a další

Z jakých Seznam Native projektů jsme měli v Seznam Brand Studiu radost tentokrát? Vybíráme ty nejzajímavější. Přinášíme další várku zajímavých obsahových spoluprací, které byste rozhodně měli vidět. Z dílny Seznam.cz Kde se bere vodaZnačka sanitárního vybavení Grohe & Seznam Native Voda je čím dál větší vzácnost. Se značkou Grohe jsme proto zpracovali téma vodohospodářství, ubývání …


Případová studie: RTB jako nástroj pro storytelling

8. dubna 2021

Kampaň pro klienta Palírna U Zeleného stromu se stala ukázkou toho, jak je možné vhodně kombinovat přímý nákup a Seznam Native s RTB tak, abychom splnili klientem vytyčené cíle. V kampani pro klienta Palírna U Zeleného stromu jsme pomocí RTB, které dokáže sehrát klíčovou roli v navazující komunikaci (storytellingu) a při práci s frekvencí zásahu, oslovovali publikum …


Zajímavé obsahové spolupráce: Samsung, Feminus a další

Když se spojí dvě dobré věci dohromady, většinou to nemůže být propadák. A stejně tak je tomu u další série obsahových spoluprací, které vám opět přinášíme. Z dílny Seznam.cz Nebojte se investovat Ronda Invest & Seznam Native Češi mají rekordně naspořeno. Proč není rozumné nechávat úspory na běžných a spořicích účtech? Připravili jsme pro čtenáře …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí