Sklik výzva „Rozjeďte to s dynamickým bannerem“ zná své vítěze
Duben proběhl ve znamení letošní první Sklik výzvy. Tentokrát s názvem „Rozjeďte to s dynamickým bannerem“, do které se zapojilo mnoho agentur i klientů.
(Stránka 4)
Duben proběhl ve znamení letošní první Sklik výzvy. Tentokrát s názvem „Rozjeďte to s dynamickým bannerem“, do které se zapojilo mnoho agentur i klientů.
Přemýšlíte, jak zaujmout ještě více potenciálních zákazníků? Okořeňte své kampaně využitím dalšího kreativního formátu, který pomůže zviditelnit klientův web a zvýšit počet konverzí. Pro jarní Sklik výzvu jsme tentokrát připravili téma „Dynamický banner“. Pojďme si tento formát přiblížit a ukázat si, co vás ve výzvě čeká.
Black Friday je skvělá příležitost pro všechny specialisty, jak na sebe upoutat pozornost. V další Sklik výzvě jsme se proto zaměřili na více odvětví, které podpoří klientovu značku. Tentokrát jsme v ní hodnotili nejen efektivitu, ale i kreativu a kombinaci různých typů cílení. Digitální agentura bV24 se výzvy skvěle chopila, a tak není divu, že se také stala jejím vítězem.
V listopadu jsme vyhlásili další Sklik a RTB výzvu, tentokrát na téma „Nejlepší Black Friday strategie“. A máme radost, že se tahle soutěž stává čím dál oblíbenější a příhlásilo se vás tolik!
Jedním z vítězů Sklik výzvy se tentokrát stal Tomáš Míka s e-shopem ochutnejorech.cz. A nás zajímalo, jak se výzvy chopil, zda má s cílením na vlastní seznamy zákazníků už nějakou zkušenost a jaký měla výzva efekt na výkon jednotlivých kampaní. Veškerý postup a jeho poznámky k výkonu kampaní nám Tomáš popsal detailně, tak se můžete nechat třeba inspirovat.
Ano, už je to tady, pro velký úspěch vyhlašujeme další Sklik a RTB výzvu. Tentokrát poměříte síly v marketingové akci Black Friday, která se z původního amerického svátku přelila v celosvětový fenomén. Zapojit se můžete do Sklik výzvy, RTB Výzvy a pokud si troufáte, klidně do obou! Jak se přihlásit do Sklik výzvy: Přihlášení je …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.