Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 31)



Seznam.cz vyhlašuje první ročník ceny „Agenturní spolupráce roku”. Nominace účastníků je automatická

Kristýna Hořovská 16. června 2021

Společnost Seznam.cz vyhlašuje první ročník ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou. Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní …


Ještě více zákazníků? Vyzkoušejte dynamický banner

V Obsahové síti Sklik se skrývá typ produktové reklamy, který vám pomůže získat nové zákazníky – jedná se o dynamický banner. Ten tvoří karty s jednotlivými nabídkami a jejich aktuální cenou, a spojuje tak výhody efektivity vždy aktuálních nabídek produktového feedu s možností oslovit zcela nové potenciální zákazníky. Díky možnostem cílení v Obsahové síti můžete cílit přesně na …


Rozšířené reklamní sdělení ve vyhledávání díky Popiskům

David Velechovský 10. května 2021

Počínaje dneškem mohou všichni inzerenti využít nového rozšíření ve svých vyhledávacích kampaních – Popisky. Díky nim můžete zdůraznit své konkurenční výhody a získat tak na svůj web více zákazníků. Jak vypadají a kde je nastavit? Popisky jsou rozšíření reklam ve vyhledávání. Jedná se o krátká textová sdělení, která si zvolí inzerent a která se zobrazují …


Sklik výzva: Výkonnostní display reklamy na Black Friday

26. dubna 2021

Sportobchod.cz je v České republice významný hráč v online prodeji sportovního vybavení. Loni jsme poprvé zkoušeli promovat Black Friday ve větší míře i pomocí akvizičních kampaní a retargetingu. Pro tuto akci jsme měli jasně stanovené cíle v podobě obratů. Abychom mohli rychle a efektivně reagovat, měli jseme vytvořený report, kde jsme kontrolovali výsledky v reálném …


Mění se zákon o regulaci reklamy – novela se dotkne zdravotnických prostředků a odpovědnosti šiřitele

20. dubna 2021

Dne 26. 5. 2021 vstoupí v účinnost novela Zákona o regulaci reklamy. Tato novela přináší změny zejména v reklamě na zdravotnické prostředky. Nová pravidla je třeba zohlednit hlavně v online kampaních, e-shopech a formě propagace. Současné znění zákona mimo jiné definuje, jak má vypadat reklama na léčiva, potraviny pro zvláštní výživu a na doplňky stravy. …


Představujeme nový importér kampaní

Počínaje dneškem můžete používat nový nástroj na import kampaní. Spousta novinek je takříkajíc „pod kapotou”, zajistí větší stabilitu a dovolí nám výrazně rychleji reagovat na změny ve specifikaci souborů z Google Ads Editoru. Nabízí však i několik vylepšení pro uživatele. Pojďme se na něj podívat blíže. Princip importu se nemění. Kroky jsou stejné – nahrajete …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí