Seznam.cz integruje DMP platformu od Adformu

Aneta Kapuciánová 14. června 2017

Seznam.cz rozvíjí svou nabídku v oblasti behaviorálně cílené reklamy pomocí integrace Data Management Platformy (DMP). Ve výběrovém si vybrala technologii od společnosti Adform. To přináší nové možnosti pro behaviorální cílenou reklamu v RTB.

„Hledali jsme takové řešení, které nám umožní nabídnout inzerentům kompletní pokrytí cílenou reklamou nad reklamním prostorem ve všech distribučních kanálech (garantovaná display reklama, Sklik, RTB). Díky DMP platformě budeme moci pokrýt poptávku našich inzerentů po cílené reklamě v RTB,“ zdůvodnil Jakub Novotný, DMP manažer společnosti Seznam.cz.

V první testovací fázi bude v nabídce jen kombinace s cílením na internetové servery Seznam.cz. DMP je novým distribučním kanálem, jak behaviorální cílení nabídnout na trhu s programatickou reklamou. Na straně Seznam.cz zůstává veškeré zpracování a logika pro profilaci cílových skupin. „Vždy pro nás byla na prvním místě forma a relevance dat, která pro segmentaci používáme. To, že je zpracováváme sami, nám dává lepší možnost kontrolovat veškerá pravidla a podmínky, podle kterých se anonymizované cookies, se kterými pracujeme, řadí do konkrétní cílové skupiny,“ dodává Novotný.

„Integrace Adform DMP do technologického ekosystému Seznam.cz je důležitým milníkem v programatické reklamě v Česku. Integrace pomůže společnosti Seznam.cz centralizovat veškerá svá data na jednom místě a umožnit jejich zpřístupnění napříč technologickými platformami,” uvedl Adam Nykles ze společnosti Adform.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích