Na začátku léta jsme v RTB přešli na nový stroj zájmů, jehož cílem bylo zkvalitnění a rozšíření behaviorálního cílení na dlouhodobé zájmy v RTB. Strom zájmů bude použit také pro cílenou reklamu v ostatních výdejových kanálech jako je Sklik a Display. Pro lepší orientaci jsme připravili dokument, který každý zájem představí a popíše.
Často se nás ptáte, jak je to s obsahem publik při tvorbě kampaní. V níže uvedeném dokumentu najdete detailní popisky všech dlouhodobých zájmů, ze kterých je hned jasné, co si pod každým segmentem představit. Samozřejmě jsme připravili i anglickou verzi pro naše zahraniční klienty.
Věříme, že se popisky stanou dobrým pomocníkem a usnadní proces výběru vhodného cílení.
Celý dokument najdete ke stažení zde:
Nový strom zájmů
Tree of Interests
Za celý tým cílené reklamy
Radek Vrána a Josef Vaňousek