Kopírování je efektivní způsob, jak rozšířit kampaně a sestavy v účtu Skliku pomocí již vytvořených kampaní nebo sestav. Zejména u rozsáhlejších kampaní však občas dochází k tomu, že se nějaká část nepřenese. Abyste o takové situaci věděli okamžitě a nikoliv třeba po týdnu od zkopírování, kdy daná sestava neběží, máme pro vás užitečný kopírovací report.
Jak to funguje? Je to úplně jednoduché. Po zkopírování kampaně, sestavy, reklam nebo cílení se vám zobrazí modální okno s přehledem entit a stavem. V případě, že se v kampani nebo sestavě nachází problematická entita, je označena žlutým vykřičníkem. Po jejím rozkliknutí vidíte problematické entity, které se nepodařilo zkopírovat, označené červeným symbolem křížku.
Po kopírování tedy vidíte, zda zkopírovaná kampaň nebo sestava nevyžaduje váš zásah. Např. ručně přidat chybějící cílení nebo reklamy. Do sestav i kampaní se dostanete jednoduše klikem na jejich název a systém je automaticky otevírá do nového okna, abyste si jich mohli otevřít více.
Chyby v kopírování, které vás trápily v minulých měsících, jsme opravili a díky reportu kopírování máte teď navíc ihned jistotu, že kdyby bylo potřeba jakéhokoliv vašeho zásahu, budete o něm vědět. Na dalším vylepšení kopírování budeme nadále pracovat.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Jakub Gremmel
Loňský podzim jsme vám představili novinku, která inzerentům přinesla nový typ cílení. Sklik umožňuje práci s klientskými daty, a to konkrétně využívání vlastních seznamů emailových adres zákazníků. Někomu ale může sběr emailů svých klientů znít podezřele. Abychom vyvrátili zbytečné obavy z používání tohoto cílení, jsou tu pro vás odpovědi na tři nejčastěji zmiňované obavy. V …
Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon? Nové …
Vánoční sezóna je v plném proudu a stejně jako minulý rok přinášíme souhrn tipů, které můžete využít ve vašich účtech. A co pro vás máme letos? Pojďme na to! 1. Videoreklama Využijte instream a outstream – prémiový reklamní formát pro každého inzerenta bez nutnosti nákupu napřímo nebo rezervace prostoru. Díky automatickému titulkování oslovíte uživatele i …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.