Nastavení Dynamického banneru v rozhraní Skliku

V následujícím videu se dozvíte, jak nastavit dynamický banner v rozhraní Skliku. Kromě toho, na co při nastavení nezapomenout, najdete ve videu také praktické tipy, které mohou tomuto formátu pomoci k ještě lepšímu výkonu.

Dynamický banner je typ produktové reklamy vhodný k akvizici nových zákazníků. Tvoří ho karty s jednotlivými nabídkami, do kterých jsou čerpána data z feedu Zboží.cz. Jak Dynamický banner vypadá jsme si již představili v minulém videu.

Pro dynamický banner je zásadní tvorba šablony, která určuje vzhled inzerce. Při její tvorbě se doporučujeme zaměřit především na dostatečný kontrast mezi pozadím šablony a reklamními texty.

Neméně důležitým krokem je nastavení cílení. Pro dynamický banner můžete využít jakékoliv cílení do obsahové sítě Skliku, včetně retargetingu. Doporučujeme cílit ideálně pomocí behaviorálního cílení. Tedy se Zájmy nebo Zájmy o koupi, případně vytvořit kombinace různých typů cílení. Využít můžete také nově dostupného cílení na vlastní seznamy zákazníků.

Posledním zásadním krokem je výběr produktové skupiny, tedy skupiny produktů, které se budou v dynamickém banneru zobrazovat. Zaměřit se můžete na libovolné kategorie, inzerujte například položky v akci, nebo sezónní zboží.

Pro zobrazení dynamického banneru je zapotřebí mít v sestavě:

  • Přiřazenou šablonu
  • Zvolené alespoň jedno cílení
  • Vytvořenou alespoň jednu produktovou skupinu

Vyzkoušejte dynamický banner, který vám pomůže k přivedení nových zákazníků na váš web.

Za tým Sklik Karolina Janková, Ondřej Němec a Daniel Tikal

Sdílet na sítích