Vyhlašujeme první historickou Sklik a RTB výzvu. Pro vás to znamená možnost přihlásit se jak se svým Sklikovým účtem, tak i s RTB kampaní. Šance vyhrát se vám tak hned zdvojnásobí. Není však nutností využívat jak Sklik tak RTB. Je jen na vás, do které výzvy (nebo klidně obou) se přihlásíte.
A proč jsme se rozhodli vyhlásit tuto mimořádnou výzvu? Většina z vás už slyšela o budoucnosti, která nás čeká z pohledu cookies a i my v Seznamu se na ní intenzivně připravujeme. Důkazem toho jsou vylepšení současných, ale také vznik nových cílení, a to nejen pro Sklik, ale také právě pro RTB.
Jak se do Sklik výzvy zapojit?
A právě to, jak využíváte níže zmíněná cílení bude tématem sklikové části této výzvy. Pokud je tedy již využíváte, tak máte možnost pochlubit se svoji skvělou prací a pokud ne, tak je právě teď ten pravý čas je vyzkoušet.
Typy cílení:
- umístění,
- klíčová slova,
- témata,
- jednoduchá obsahová kampaň,
- vlastní seznamy zákazníků.
Přihlásit se můžete přes jednoduchý formulář, a to do 28. srpna 2022. Hodnotit budeme následující:
- jak pracujete se strukturou a nastavením cílení;
- jak pracujete s denním limitem kampaně a maxCPC;
- kreativní práce s cílením;
- celková optimalizace a efektivita;
- podíl využití výše zmíněných cílení.
Hodnocené období je od 28. srpna 2022 do 18. září 2022. Vítěze pak vyhlásíme do 30. září.
Jak se zapojit do RTB výzvy?
V RTB se zaměříme na kampaně, ve kterých využíváte naše 1st party data. Právě s nimi můžete cíleně oslovit uživatele s cookieless prohlížeči.
Jak nastavit 1st party cílení ve vašich kampaních se dozvíte v případové studii. Pokud využíváte DSP Adform, můžete použít i další způsob nastavení, a to cílení na základě 1st party identifikátoru.
Přihlásit se do RTB výzvy můžete přes formulář do 28. srpna 2022. Abychom vašim kampaním dali dostatek času pro sběr dat, budeme hodnotit aktivní kampaně v době od 28. srpna 2022 do 18. září 2022. Můžete tedy přihlašovat i ty kampaně, které vám už běží. Celkem vyhlásíme 3 vítěze, a to nejpozději 30. září 2022.
Výstupem soutěže bude Case Study s maximální délkou 1×A4, kterou nám zašlete nejpozději do 25. září 2022 na e-mailovou adresu rtbvyzva@firma.seznam.cz. Inspirovat se můžete třeba i na našem RTB webu. Hodnotit budeme jak kritéria níže, tak i celkovou formu a kreativitu.
V Case Study doporučujeme uvést:
- informace o kampani – objem impresí, období, CTR, CPA, prokliky, počet kreativ, vizibilita,
- cíle kampaně,
- jak jste optimalizovali,
- výsledky kampaně.
Vyhrát můžete skvělé odměny, jejichž podobu vám zatím neprozradíme. Ale o tom, že je opravdu o co stát se můžete přesvědčit na fotkách výher z minulé Sklik výzvy.