Vylepšili jsme nahrávání fotek. Nově je můžete do Map přidávat, i když jste offline. Samy k nám doputují, až se zase připojíte na internet.
Blog Seznam.cz
(Stránka 87)
Jak najít ideální frekvenci v brandových kampaních
Při plánování brandových online kampaní můžeme sledovat mnoho metrik. Jednou z těch nejdůležitějších je frekvence zobrazení. Co ale znamená frekvence v online marketingu? A která je tou ideální? Na to se zaměříme v tomto článku.
Se sklenkou rumu Heffron jsme připomněli české hrdiny
My, Češi, žijeme ve svobodné zemi teprve posledních 30 let. Naši rodiče zažili komunistickou totalitu, naši prarodiče nacistické vyvražďování a hrůzy světových válek. Postupně zapomínáme na hrdiny, kteří pro svoji vlast a pro naši svobodu položili život. Proto jsme se se značkou rumu Heffron spojili a vytvořili dvoudílnou obsahovou kampaň, abychom českému národu připomněli naši …
Kreativec Pavel Hluchý přichází z YYY agency do Seznam Brand Studia na pozici Head of Art
Grafický designér a kreativec Pavel Hluchý (48 let) zamířil z pražské marketingové agentury YYY (Why Why Why), kde působil poslední dva roky, do rozšiřujícího se týmu nativní reklamy české technologické jedničky Seznam.cz. V Seznam Brand Studiu bude působit na pozici Head of Art, kterou zastával i ve svém předchozím působišti. Hluchý má za sebou dlouholetou …
Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od prosince 2022
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Dům, byt a zahrada | …
Zvyšte zásah díky vylepšenému cílení na témata
V minulých týdnech jsme vylepšili cílení na témata v obsahové síti Skliku. Proč by toto cílení nemělo chybět ve vašich kampaních a jaký má aktuálně zásah?