Přejít na obsah

Novinky

(Stránka 15)



Do kampaně Zboží.cz lze nově snadno importovat strukturu (sestavy, skupiny, ceny) kampaně  produktových inzerátů. Chcete-li využít vlastnosti své kampaně s produktovými inzeráty pro inzerci přes Zboží.cz, stačí kampaň Zboží.cz aktualizovat pomocí importu. Ohlídejte si přitom, aby odpovídal název kampaně a typ kampaně. Přesný postup, jak kampaň importovat, najdete tady


29. června 2022

Aby hledání vysněného bydlení bylo pro případné zájemce co nejjednodušší, nepřestáváme Sreality.cz vylepšovat. Při hledání nemovitosti na mapě se budou nabídky aktualizovat a zobrazovat podle pohybu na ní. Pomoci může i zadání přesné adresy nemovitosti. Proč na to nezapomenout si můžete přečíst v článku na blogu.


Sezónní tipy: Jak cílit reklamu, aby byla úspěšná o prázdninách 2022

Léto, slunce, rybník, kolo, koupák nebo mojito ze stánku… letní zábava je v plném proudu. Pojďme se podívat, jak cílit vaši reklamu, abyste oslovili co nejvíc lidí. A jaké byste měli zvážit příležitosti pro obchodní zpracování tématu. S nástupem sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu …


Zlepšili jsme přehled o produktech na Zboží.cz

Za poslední dva měsíce se toho na Zboží.cz neudálo zrovna málo. Jednou z největších novinek je, že ve výpisu hledání cílíme mnohem více na produkty, čímž získáte lepší přehled o zboží, ceně i nabídce konkrétních obchodů.  Pokud na uživatelský dotaz máme vysoce relevantní produktové výsledky, jednotlivé nabídky obchodů už ve výpisu hledání nezobrazujeme. Tato změna přináší …


Zpřesňujeme statistiky zobrazení textových reklam ve vyhledávání

Od 13.6.2022 přecházíme na přesnější započítávání zobrazení pro textové reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz. V důsledku toho se změní i od nich odvozené metriky. Co se změní a jak se na změnu připravit? Přesnější započítávání spočívá v odfiltrování části non-human trafficu a jeho nezapočítávání k textovým reklamám Skliku. Očekávaný pokles zobrazení je cca 1/3. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí