Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 67)



Jaký je překryv návštěvníků Sauto.cz a konkurenčních webů?

30. března 2022

Podívali jsme se na zajímavá data překryvů návštěvnosti auto-moto serverů. Jak to dopadlo se dozvíte v grafech níže. Díky měření jednotlivých serverů umíme zpracovávat nejen pravidelné měsíční statistiky, které jsou vám k dispozici, ale zpracovali jsme také tzv. Překryvy inzerce znázorňující podíl uživatelů navštěvující Sauto.cz a konkurenční služby. Modrá a světle šedá část ukazují podíl návštěvníků pouze …


Čím Alzák rozšířil zásah kampaní?

Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku si ukotvila pevné místo v marketingovém mixu klienta Alza. O 53 % nižší cena za proklik byla jedním z mnoha důvodů. Obraty v desítkách miliard ročně řadí e-shop Alza.cz na první příčku tuzemské scény. Místo na výsluní ovšem nespadlo Alze z nebe, ale je to zásluhou propracované strategie. Pár dílků z …


Aneta Kapuciánová 24. března 2022

Seznam Brand Studio bylo oceněno stříbrnou medailí v soutěži IMC European Awards. Uspělo v kategorii Nízkorozpočtová kampaň za projekt Čtvrti plné života připravenou pro společnost Crestyl. Článek ve formátu Seznam Native si přečetlo přes 100 tisíc unikátních čtenářů a podle klienta kampaň pomohla k přibližně 20 procentům z celkového prodeje.


IT akademie v Praze: Mikrofrontend, světlé a temné stránky z praxe

Veronika Geltner 22. března 2022

Zajímáte se o trendy v programování a chcete si rozšířit svoje obzory i o jiné technologie a postupy, než které využíváte? V pátek 22. 4. a sobotu 23. 4. 2022 se můžete těšit na další ročník IT akademie, který se bude konat tentokrát v Praze. Vytvoříme si univerzální mikrofrontendový widget, který bude nezávislý na stacku …


Děkujeme vám, že se Zboží.cz tak skvěle daří. Za rok 2021 rostlo o 142 % více než e-commerce trh v Čechách

22. března 2022

E-commerce je v Čechách dlouhodobě na vzestupu a jeho boom odstartoval hlavně covid, respektive nemožnost nakupovat v kamenných obchodech během izolace. Za rok 2021 vzrostl trh e-commerce v České republice o 14 %. Ovšem nebudeme před vámi hrát falešnou skromnost a s velkou radostí dodáváme, že Zboží.cz svým tempem nechalo toto úctyhodné číslo za sebou …


Chcete maximalizovat úspěšnost své inzerce na Sauto.cz? Zaměřte se na vhodnou kombinaci reklamních formátů

Jan Němec 21. března 2022

Na Sauto.cz můžete využít velké množství různých reklamních formátů. Každý z nich je účinnný nástroj pro propagaci, jejich vhodnou kombinací však můžete jejich účinnost znásobit. Profil na Firmy.cz Prvním krokem pro inzerci svých vozidel je založit si firemní profil na Firmy.cz, který je propojený s vašim profilem na Sauto. Pokud zájemce o koupi hledá ve svém …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí