Přejít na obsah

Případové studie

(Stránka 28)



Vyhlašujeme Sklik výzvu

14. června 2018

Sklik tento týden vyhlašuje první Sklik výzvu. Výzva je určena pro certifikované agentury Skliku, které mohou do 20. 6. 2018 soutěžit o nejlepší nativní kombinovanou reklamu v Skliku. Hodnotit se bude především kreativa, zacílení reklamy a dosažené CTR.


Proběhlo Seznam.cz fórum 2018

V úterý 27. března 2018 proběhl v pražském multikině CineStar na Andělu další ročník Seznam.cz fóra. Konferencí pro naše VIP klienty a mediální agentury provázel Filip Horký. Věnovali jsme se nativní reklamě, content marketingu, product placementu nebo branded contentu – trendům v reklamním průmyslu. Nemohlo chybět také video jako jeden z nejrychleji rostoucích druhů reklamy …


Představujeme službu Seznam Native

28. března 2018

V roce 2018 se Seznam.cz chce více soustředit na nativní reklamní produkty pro obsahový marketing. Na Seznam Fóru jsme už představili novinku zvanou Seznam Native. Ta nabídne ve spolupráci s klientem tvorbu a distribuci nápaditého obsahu, který ve spojení se značkou čtenáře baví, informuje nebo vzdělává. Ve světě jde o rozšířený trend, kterého využívá řada …


Případová studie: In-stream rich media formát pro ČSA

Eva Libichová 20. února 2018

Klient ČSA spouštěl v povánočním období kampaň zaměřenou na splnění novoročních snů. Náš návrh byl postaven na zábavných interaktivních formátech s originálním konceptem pro mobil a desktop. Na základě materiálů od klienta připravili naši grafici grafiku pro celou kampaň.


Případová studie: In-stream rich media formát pro Českou spořitelnu

Česká spořitelna měla zájem o komplexní řešení kampaně, která informuje o podpoře projektu Neratov. Navrhli jsme trojici interaktivních desktop formátů: Uncover a Flipbook na službě Novinky.cz a Microsite v přehrávači na Streamu a na Seznam Zprávách. Pro tyto formáty jsme připravili návrh s využitím fotografií a videa. Naši grafici pak vyrobili finální podklady.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí