Přejít na obsah

Programatická reklama

(Stránka 19)



Formáty branding a video bumper rozšiřují nabídku programatického prodeje Seznam.cz

29. listopadu 2017

Objem investic programatického nákupu reklamy prostřednictvím RTB na Seznam.cz za poslední rok vzrostl více než trojnásobně. Proto společnost Seznam.cz neustále rozšiřuje nabídku formátů v RTB. Aktuálně nový branding pomáhá inzerentům s budováním povědomí o značce a má za úkol přitáhnout pozornost lidí k probíhající kampani. Druhá novinka, šestivteřinový nepřeskočitelný video bumper, umožňuje ve velmi krátkém …


Seznam.cz nabídne behaviorální cílení přes RTB

Aneta Kapuciánová 8. září 2017

Seznam.cz dokončuje integraci externí DMP platformy, která nabídne behaviorální cílení prostřednictvím kanálu RTB. K dispozici bude kompletní taxonomie cílení na oblasti zájmů, nákupních úmyslů, pohlaví a věku, které bude dostupné už v průběhu září v Adform DSP a dalších platformách.


Seznam.cz integruje DMP platformu od Adformu

Aneta Kapuciánová 14. června 2017

Seznam.cz rozvíjí svou nabídku v oblasti behaviorálně cílené reklamy pomocí integrace Data Management Platformy (DMP). Ve výběrovém si vybrala technologii od společnosti Adform. To přináší nové možnosti pro behaviorální cílenou reklamu v RTB.


O rozvoj strategie v oblasti monetizace dat se v Seznam.cz nově stará Jakub Novotný

23. února 2017

Seznam.cz obsadil nově vytvořenou pracovní pozici pod názvem DMP (Data Management Platform) Manager. Nastoupil na ni Jakub Novotný, jehož primárním úkolem je rozvoj strategie v oblasti monetizace firemních datových zdrojů. Jedním z letošních cílů tuzemské internetové jedničky je totiž spojení stávajících reklamních systémů do jednoho celku, jehož součástí bude také interní platforma na správu a flexibilnější …


První setkání Klubu Sklik: PPC, RTB, videoreklama, ale i zákulisí Stream.cz

19. října 2016

6.–7. října proběhlo historicky první setkání Klubu Sklik. Jeho smyslem je sdílení novinek, zkušeností a příkladů dobré praxe mezi certifikovanými agenturami Skliku společně se zaměstnanci Seznam.cz z různých oddělení. S přednáškou vystoupil například David Začal, manažer oddělení pro klíčové zákazníky, ale i Roman Dušek, manažer týmu Hledání nebo Janek Rubeš, kterého lidé znají z pořadu Praha vs. Prachy na Stream.cz. Dvoudenní akce proběhla v resortu penzionu Vigvam v Němčicích u Kolína.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí