Přejít na obsah

Programatická reklama

(Stránka 8)



Brand building: 5 klíčových bodů

V předchozím článku jsme vyjmenovali pět klíčových bodů pro brand building, kterými jsou: 1. dlouhodobá komunikace a kontinuita, 2. dostatečná investice, 3. široký zásah, 4. originalita, emocionální tonalita a zapamatovatelnost a 5. správné měření. Všechny z nich si nyní podrobněji rozebereme. 1. Dlouhodobá komunikace a kontinuita V grafu níže vidíme dvě křivky. Červená znázorňuje vliv výkonnostního marketingu, resp. …


Zvyšte zásah cílených kampaní pomocí 1st party dat

Už není žádnou novinkou, že od roku 2023 nebude možné k cílení online reklamy využívat cookies třetích stran. Budoucnost bez 3rd party cookies je velkou výzvou pro reklamní ekosystémy, které byly tak úspěšné díky široké dostupnosti dat vhodných k cílení a velkému množství poskytovatelů cílení. Zároveň ale tato výzva představuje i obrovskou příležitost pro všechny, …


Brand building: Proč se mu věnovat?

20. prosince 2021

Váš brand je to, co o vás říkají ostatní, když s nimi nejste v místnosti, tak zní v marketingu hojně citovaný výrok Jeffa Bezose, zakladatele společnosti Amazon. Ten jinými slovy říká, že brand znamená pověst – tedy zda vás lidé znají a jak o vás smýšlejí. V sérii článků se v nejbližších týdnech zaměříme na disciplínu zvanou brand building, …


Případová studie: Geograficky cílená RTB kampaň

4. listopadu 2021

Pro klienta Wolt jsme zrealizovali geograficky zacílenou RTB kampaň, jejímž cílem bylo získat nové zákazníky ve zvolených městech – v Liberci, v Pardubicích a v Hradci Králové. Wolt je online kurýrní služba, která v Česku rozváží jídlo, potraviny a další produkty v osmi městech – v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Liberci a …


Zlepšete výsledky svých RTB kampaní pomocí „cookieless vertikál“ od Seznamu

22. října 2021

Věděli jste, že Seznam nabízí v RTB 9 tematicky zaměřených kategorií privátních dealů, které jsou složeny z partnerských webů Seznamu? Jde o přibližně 300 pečlivě vybraných a dle kontextu rozdělených stránek, které můžete znát například z nekonečného feedu naší homepage. Do RTB jsou zařazeny dle přísných kritérií – jako třeba úrovně návštěvnosti a kvality reklamních ploch. Pro každou …


Případová studie: Jak na efektivní akvizici pro B2B klienta

10. srpna 2021

Klient OKsystem u nás poptal akviziční RTB kampaň, ve které chtěl oslovit B2B publikum a přivést ho na web. Za stěžejní cíl jsme společně stanovili kvalitu návštěvy. Pro tu bylo třeba zacílit na co nejrelevantnější uživatele z úzkého segmentu B2B. OKsystem je přední česká softwarová společnost s mezinárodní působností. Dodává systémové integrátory rozsáhlých informačních systémů …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí