Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Když se Branding potká s výkonem, může vzniknout silná kombinace. Globus ve spolupráci s agenturou Magnas Performance otestoval, jestli může klasický brandový formát v Skliku posílit i výkonové kampaně. Výsledek? Branding, který běžně cílí na povědomí, tentokrát přinesl kvalitnější návštěvy, vyšší CTR a téměř dvojnásobný konverzní poměr oproti klasickým bannerům.
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu roku 2025.
V rámci sjednocení práce s daty napříč reklamními produkty Seznamu ukončíme provoz Zboží API k 16. březnu 2026.
I s menším rozpočtem lze dělat viditelnou reklamu. Letní regionální kampaň pro Jelínkovu vilu ukázala, že prémiové formáty nejsou jen pro velké hráče. Díky chytře nastavené strategii a optimalizaci přinesl Interscroller vysokou vizibilitu i kvalitní návštěvnost webu.
Stačilo změnit přístup. E-shop Chlorito.cz přešel z ručního CPC na strategii Maximalizace konverzí a během pár měsíců zaznamenal skokový růst. Počet objednávek stoupl o 313 %, tržby se zvýšily a cena za konverzi přitom klesla. Spolupráce s Brand Boostem ukázala, že i malá změna může přinést velký výsledek.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.