Seznam.cz představuje exkluzivní reklamní formát Seznam na den
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Produkt Seznam bez reklam, který nahradí a rozšíří stávající službu Seznam Premium, je možné předplatit za měsíční poplatek 179 korun. „Na službách Seznamu pracujeme s reklamou velmi šetrně tak, aby byla pro naše uživatele co nejvíce přívětivá a nerušila jejich zážitek. …
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Zobrazování lokálního zpravodajství, individuální podoba domovské stránky, obsah, který odpovídá uživatelským zájmům, možnost odstranění nevhodné reklamy. To je jen několik příkladů výhod, které česká technologická jednička, společnost Seznam.cz, nabízí uživatelům, kteří v nastavení svého účtu souhlasili se zpracováním dat. Díky nim totiž mohou číst obsah, který je zajímá nebo sledovat jen tu reklamu, která je pro …
Dlouho očekávaná novinka na domovské stránce je konečně tady. A co vám přinese? Oslovte své zákazníky na nejnavštěvovanější stránce českého internetu, ať jsou kdekoliv. Využít můžete formátů jako je Mobilní Interscroller nebo Mobilní vertikální Outstream, které jsou nyní dostupné i na domovské stránce Seznam.cz. Jedná se o největší mobilní formát, který reaguje na scrollování stránky v …
Potřebujete pro svou kampaň v krátkém čase vytvořit vizuálně atraktivní a zároveň po výkonnostní stránce funkční reklamní bannery? Žádný problém, zkušení kreativci z grafického oddělení Seznamu jsou vám připraveni pomoci. Je to snadné Přímo v hlavním menu Skliku najdete pod nástroji novou položku „Objednat výrobu bannerů“, která vás odkáže na jednoduchý objednávkový formulář. Snadno si v něm vyberete požadovaný …
Často se setkáváme s dotazy na způsob započítávání reklamních impresí a viditelnost reklamy pro uživatele. Metrika, která říká, kolik impresí uživatel viděl, se nazývá vizibilní imprese. V Seznam.cz dbáme na efektivitu reklamy, a proto rádi vneseme do problematiky více světla.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.