V otevřené aukci je možné nakoupit vizibilně
Na jaře jsme pro našeho klienta, firmu s.Oliver, spravovali RTB kampaň. Je to dobrá ukázka nové cesty, která vede k vysoké vizibilitě i při nízkém CPM (ceně za tisíc zobrazení).
(Stránka 19)
Na jaře jsme pro našeho klienta, firmu s.Oliver, spravovali RTB kampaň. Je to dobrá ukázka nové cesty, která vede k vysoké vizibilitě i při nízkém CPM (ceně za tisíc zobrazení).
Agentura Lynt ve spolupráci s klientem Košík.cz využili cílení na retargetingová publika s formátem branding. Spojili tak vysokou vizibilitu reklamy a přesné cílení na relevantní publikum. Jaké výsledky spolupráce přinesla se dozvíte v přiložené Sklik_Branding_Lynt a Kosik.cz.
Seznam Doporučuje je služba, díky které mohou partneři na svém webu využít doporučovací technologii pro personalizaci obsahu, která nyní úspěšně funguje zejména na domovské stránce Seznam.cz. Cílem služby je pomocí doporučovacího boxíku zlepšit lidem zážitek při čtení webů díky relevantnějšímu obsahu, který reflektuje jejich zájmy. Našim partnerům služba zvyšuje počet zhlédnutých stránek, a tím přináší …
Že je Dynamický banner skvělý formát sloužící pro oslovení nových zákazníků, jsme už v minulosti psali. Teď jsme se spolu s klientem Zahradnictví Kruh rozhodli otestovat tuto hypotézu v praxi. A jak to dopadlo? Prozradíme, že došlo k nárůstu konverzního poměru a snížení PNO. Přečtěte si podrobné výsledky i doporučení, jak i vy můžete efektivně …
Koronakrize zasáhla takřka celou českou ekonomiku. Jak se s ní vypořádala ŠKODA AUTO a.s., jeden z největších zaměstnavatelů v České republice a klient Seznam.cz ? V rozhovoru se dozvíte, jestli marketingové oddělení muselo měnit svoje mediální plány nebo jestli krize přinesla i něco pozitivního.
V době, kdy jsou všude kolem nás opatření proti šíření nákazy COVID-19, jsou lidé více doma a tím pádem i více na internetu. Nadále hledají své oblíbené služby nebo produkty, některé jsou vyhledávané dokonce více. Pojďme se podívat, jaké dopady mají zavedená opatření na kampaně klientů, kteří i v době nouzového stavu využívají službu Seznam …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.