Přejít na obsah

#RTB

(Stránka 10)



Případová studie: Jak na efektivní akvizici pro B2B klienta

10. srpna 2021

Klient OKsystem u nás poptal akviziční RTB kampaň, ve které chtěl oslovit B2B publikum a přivést ho na web. Za stěžejní cíl jsme společně stanovili kvalitu návštěvy. Pro tu bylo třeba zacílit na co nejrelevantnější uživatele z úzkého segmentu B2B. OKsystem je přední česká softwarová společnost s mezinárodní působností. Dodává systémové integrátory rozsáhlých informačních systémů …


Programatik od A do Z: Výzvy a budoucnost programatické reklamy

Eva Libichová 22. června 2021

Programatická reklama se dynamicky vyvíjí. Na jaké další trendy se tuzemský trh musí připravit? A jaké výzvy překonat? V pokračování seriálu jsme se zeptali Michaela Štádlera, Ondřeje Kutiše a Jana Brendla. Trendy, na které se můžeme těšit Jedním z velkých trendů je mobilní programatický nákup reklamy. V USA je podíl mobilní programatické reklamy přes 60 …


Programatik od A do Z: Důležitost brand safety a její řešení

Eva Libichová 27. května 2021

Jak důležité je téma brand safety pro zadavatele reklamy? A jaké mají možnosti, když chtějí v programatickém nákupu svou reklamu zveřejňovat jenom na bezpečných webech? V pokračování blogového seriálu s odborníky na programatickou reklamu se podíváme právě na téma bezpečí značky. Na dotazy tentokrát odpovídali Michael Štádler, Martin Slavík a Jan Brendl. Potřeba zadavatele reklamy …


Kampaňová data v RTB. Co jsou a proč je využívat

25. května 2021

Online kampaně, díky kterým klienti dosahují svých marketingových cílů, jsou zároveň cenným zdrojem informací. Tyto informace tzv. kampaňová data jsou nedílnou součástí RTB ekosystému a pomáhají pracovat se všemi potenciálními zákazníky, kteří byli dané kampani vystaveni.  V tomto článku vám přiblížíme, co kampaňová data jsou, jak je získáváme a proč je dobré je využívat. Každý …


Doplňkový zásah k televizním kampaním

14. května 2021

Televizorem je v České republice stále vybavena drtivá většina domácností, a televize proto platí za médium, jehož prostřednictvím lze reklamou oslovit širokou masu, navíc – díky spojení zvuku a obrazu – velmi účinně. Průzkumy z posledních let ale ukazují, že u nás, stejně jako ve světě, sílí skupina tzv. Light TV viewers, na které televizní reklama v podstatě …


Programatik od A do Z: Automatizace a budoucnost přímého nákupu

Eva Libichová 12. května 2021

Jaká je budoucnost programatické reklamy? Nahradí přímý nákup reklamy? A pokročí automatizace a umělá inteligence natolik, aby nahradila marketingové specialisty spravující reklamu? V sérií článků se na tyto a další témata ptáme odborníků z trhu Martina Slavíka, Františka Baumy a Ondřeje Kutiše. Na rozdíl od zahraničí je český programatický trh specifický svým vysokým podílem privátních …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí