Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2025.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2025.
Z malého obchodu ve Vítkově se stal evropský hráč se silným e-shopem. Aby Insportline dál rostl, hledal způsob, jak získat víc objednávek bez ztráty návratnosti. Řešením se stala nová strategie Skliku – Maximalizace konverzí. Spolu s agenturou Effectix ji nasadili postupně a výsledky mluvily samy za sebe.
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Chcete ze svých kampaní dostat víc, aniž byste trávili hodiny laděním nabídek? Nová strategie Maximalizace konverzí v Skliku automaticky přizpůsobuje cenu za proklik tak, aby vám v rámci nastaveného rozpočtu přinášela co nejlepší výsledky.
Vlastní databáze zákazníků obsahuje cenné informace o tom, jak zákazníci nakupují a jaké služby využívají. Pro každého podnikatele je to zároveň zdroj dat, jak s nimi pracovat dál. Kdo dokáže správně segmentovat a načasovat komunikaci, může dosáhnout výrazného růstu – jako PROTEA Software, která letos pomocí cílení na majitele starších verzí BricsCADu získala během čtyř měsíců více upgradů než obvykle a nabídla jim poslední šanci na zvýhodněný přechod na novou verzi.
Srpnová Sklik výzva se zaměřila na Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Tento formát umožňuje oslovit uživatele, kteří zatím nenavštívili web inzerenta, ale pohybují se na službách Seznamu a zajímají se o podobný obsah. Kdo si odnáší ocenění tentokrát?
Podzim je tu a s ním i hlavní nákupní sezóna roku. Reklamní rozpočty rostou, konkurence sílí a příležitostí, jak zaujmout zákazníky, je víc než kdy jindy. Proto jsme pro vás připravili přehled hlavních trendů v online reklamě v praktickém e-booku s tipy pro dokonalé kampaně. Tak silný závěr roku využijte na maximum.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.