Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 82)



Sklik výzva: Případové studie na práci s produktovými inzeráty

4. února 2021

Další Sklik výzva zná svého vítěze. Je to digitální agentura FEO, která se zaměřuje primárně na výkonnostní marketing. Jak sami tvrdí, za vším se snaží hledat a dodávat nejlepší čísla a návratnost. Proto pro ně byla předvánoční výzva o nejlepší produktové inzeráty jasnou volbou. Pojďme se společně podívat, jak si s produktovými inzeráty poradili PPCčkaři Lukáš …


Top 5 + 1 novinka v Skliku v roce 2020

3. února 2021

Rok 2020 byl mnoha směrech netypický a inzerenti v mnoha odvětvích čelili dosud nepoznaným výzvám. My se k němu chceme ještě krátce ohlédnout a připomenout si nejvýznamnější novinky, které přinesl. Využíváte všech nových možností?


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od února 2021

2. února 2021

Nedávno jsme vám přiblížili výhody uvedených kategorií a parametrů u vašich nabídek. Po souhrnu novinek navazující na toto téma vám opět přinášíme přehled nově založených kategorií a parametrů a dalších změn, ke kterým došlo během ledna tohoto roku. Založili jsme 4 nové kategorie a přidány či upraveny jsou desítky parametrů.


Seznam Brand Studio sklízí mezinárodní úspěchy v soutěži Native Advertising Awards

28. ledna 2021

Seznam Brand Studiu se letos podařilo na největší mezinárodní soutěži pro nativní reklamu zabodovat na plné čáře. Z Native Advertising Awards, které se letos vyhlašovalo online, si Andy Sitta a jeho tým odvážejí hned čtyři ocenění. Zlatou pozici získalo studio v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň, stříbrnou příčku v kategoriích Nejlepší využití psaného slova a Studio roku …


Ekologie vs. 4 miliardy letáků ročně. Blíží se nová éra online letáků!

27. ledna 2021

Jen v Česku se vytisknou zhruba 4 miliardy akčních letáků ročně. Pro spoustu obchodů jsou pořád významným zdrojem tržeb. Problémem je, že se z nich důvěryhodně nedají vytáhnout potřebná data o nákupním chování spotřebitelů a dopadu na prodej konkrétních výrobků. Z tohoto důvodu a také kvůli ekologii některé firmy postupně od tištěných letáků upouštějí a …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí