Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

Využijte naplno své kontakty z Mailkitu díky Boost.space integrátoru 

Kdo chce dnes uspět v online marketingu, sáhne po vlastních 1st party datech. Díky propojení české e-mailové platformy Mailkit a integrátoru Boost.space je jejich využití v Skliku nebo RTB snadné, bezpečné a plně pod kontrolou. Zapomeňte na složitou technickou přípravu – aktivace kampaní je doslova otázkou několika kliknutí.



Page Quality jako klíč k úspěchu: Co musí mít web, aby si získal důvěru vyhledávačů i uživatelů

Page Quality je jedním z nejdůležitějších faktorů, které rozhodují o viditelnosti vašeho webu ve vyhledávání. Nejde jen o technickou metodu hodnocení, ale o souhrn principů, které určují, jak kvalitní, důvěryhodná a uživatelsky přívětivá vaše stránka skutečně je. Zjistěte, co vše Page Quality ovlivňuje a jak můžete její úroveň zvýšit, abyste posílili pozice svého webu v SERPu i důvěru uživatelů.


Ať vám od Seznamu nic neuteče: Nastavte si e-maily s novinkami 

7. listopadu 2025

Chceme, aby se k vám všechny důležité novinky, změny i tipy dostaly spolehlivě a včas. V poslední době jsme ale zjistili, že mnoho partnerů nečte e-maily zasílané do schránek registrovaných u svého Seznam účtu. A zároveň nás často žádáte, abychom posílali informace i na další adresy, třeba kolegům z obchodu, redakce nebo marketingu. Rozhodli jsme se proto udělat krok k lepší komunikaci a dát vám plnou kontrolu nad tím, kam e-maily od Seznam Partnera dorazí.


Nový prémiový formát i rozvoj obsahu od uživatelů. Tomáš Búřil o tom, jak si Seznam vede a co chystá pro rok 2026 

6. listopadu 2025

Rok 2025 ukazuje, že Seznam dokáže spojovat média, technologie i data tak, aby inzerentům pomáhal tvořit kampaně, které na českém internetu opravdu zarezonují. Obchodní ředitel Tomáš Búřil v rozhovoru popisuje, jak si česká internetová jednička vede z hlediska zásahu, jak využívá AI nebo jak přistupuje k uživatelskému obsahu. A představuje i novinky, které posunou (nejen) online reklamu zase o krok dál.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí