Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Jak efektivně monetizovat obsah v prostředí Seznam Newsfeedu a jaké novinky jsme přichystali pro provozovatele obsahových webů? Těmto tématům se ve své přednášce věnovala Kristýna Lukšíková, která představila aktuální možnosti spolupráce i doporučení, jak z feedu vytěžit maximum.
Jak vrátit faktům váhu v době, kdy je často přehlušují emoce? To je jedno z témat panelové diskuze, která proběhla v rámci online konference Seznam Newsfeed fórum. Diskutovalo se také o přínosech i limitech fact-checkingu, konspiračním myšlení nebo partnerství Seznamu s fact-checkingovým projektem Demagog.cz.
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Inspirace ze Seznam fóra 2025
Když se Branding potká s výkonem, může vzniknout silná kombinace. Globus ve spolupráci s agenturou Magnas Performance otestoval, jestli může klasický brandový formát v Skliku posílit i výkonové kampaně. Výsledek? Branding, který běžně cílí na povědomí, tentokrát přinesl kvalitnější návštěvy, vyšší CTR a téměř dvojnásobný konverzní poměr oproti klasickým bannerům.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu roku 2025.
Konec CMP od Seznamu je pro mnoho webů signálem, že nastal čas zkontrolovat, jak pracují se souhlasy uživatelů. Od dubna 2025 už totiž není možné sdílet souhlasy napříč partnerskou sítí. Každý web tak potřebuje vlastní řešení postavené na aktuálním rámci TCF 2.2. V článku vysvětlíme, proč Seznam službu ukončuje, co musí CMP umět a na co si dát pozor, aby váš web dál fungoval v souladu s legislativou i reklamními systémy.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.