Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

Agenturní spolupráce roku opět ocení agentury a projekty, které zazářily v roce 2024

I letos vybíráme ty nejlepší projekty, které vznikly díky spolupráci Seznamu s agenturami. Nejúspěšnější kampaně roku 2024 se utkají v osmi kategoriích včetně dvou nových – Sklik Certifikovaná agentura roku a Sklik Ověřená agentura roku. Jaká byla spolupráce s agenturami v loňském roce a které formáty nejvíc bodovaly? Na to jsme se zeptali Ondřeje Poláška z obchodního týmu Seznamu.



Seznam studentská kampaň podeváté. Kdo letos zabodoval?

23. května 2025

Soutěž pro studenty vyšších odborných a vysokých škol – Seznam studentská kampaň – probíhala od února do května. Letos se do ní zapojilo 98 studentů z šesti škol z celého Česka, kteří vytvořili 24 soutěžních týmů. Který z nich si kromě nových vědomostí na poli online marketingu odnesl také vítězství?


Máte nemovitost k pronájmu či k prodeji?

20. května 2025

Prodáváte nebo pronajímáte nemovitost? Sreality.cz přináší nové inzertní balíčky, které vám ušetří čas i peníze. Zapomeňte na každodenní platby a užijte si výhodnější a pohodlnější způsob inzerce. V tomto článku vám ukážeme, jaké výhody a možnosti vám nové balíčky přinášejí a jak s nimi efektivně propagovat vaši nemovitost.


O 91 % vyšší tržby za dva měsíce. Jak jsme zajistili, aby byl klient Manutan vidět?

15. května 2025

Manutan je silný hráč v oblasti vybavení kanceláří a provozů, přesto ale chtěl ještě více posílit svou online viditelnost a přitáhnout více zákazníků. Společně jsme nastavili kampaň na Seznamu zaměřenou na klíčová slova, důležité kategorie i konkrétní města. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat: 129% nárůst prokliků, zobrazení na předních pozicích napříč republikou a hlavně – téměř dvojnásobné tržby. 


Milion v tržbách za 48 hodin díky Jednoduché obsahové kampani

Soustředíte se primárně na výkon, a proto příliš nezapojujete obsahové kampaně? Možná je to škoda. Zahradnictví Spomyšl je využívá celoročně, a v sezonách dokonce rozpočty navyšuje. Spoustu inzerentů může vyděsit, když PNO kampaní, jako je JOK (Jednoduchá obsahová kampaň), dosahuje 3–4násobku toho, co je běžné u kampaní ve vyhledávací síti. Naše případovka ale ukazuje, že skutečné výsledky mohou být mnohem lepší, než byste čekali.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí