Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od září 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu roku 2025.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu roku 2025.
Značka Barum, tradiční český výrobce pneumatik, využila formát Seznam Talks k posílení svého vnímání jako symbolu kvality za dobrou cenu. Čtenářům jsme odvyprávěli příběh, ve kterém se propojila dlouhá historie s inovacemi a současnými hodnotami. Cílem kampaně bylo nejen upevnit spojení Barum s kvalitou, ale zároveň oslovit mladší generace řidičů.
Jak vypadá, když se brandový formát zapojí do výkonnostní kampaně – a porazí tradiční bannery na celé čáře? Česká značka Yoggies se rozhodla vyzkoušet Interscroller v Skliku s cílem zjistit, jestli může i malá investice přinést reálné výsledky. A výsledky mluvily jasně.
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Kdo chce dnes uspět v online marketingu, ten v kampaních sází na vlastní 1st party data. Pokud je chcete v Skliku naplno využít i vy, díky přímému propojení Raynet CRM a integrátoru Boost.space to zvládnete raz dva. Tak zapomeňte na složitou technickou přípravu a aktivujte své kampaně doslova na pár kliknutí.
V dnešní době je práce s 1st party daty klíčem k úspěšnému marketingu. Ale s rostoucím důrazem na ochranu soukromí přichází i obavy: Kam se data ukládají? Kdo k nim má přístup? A jak je bezpečně využít pro cílení? Proto jsme v Seznamu vytvořili Seznam Data Clean Room (SDCR) – prostředí, kde můžete s vlastními daty pracovat naplno a bez kompromisů v ochraně soukromí.
Změny v oblasti ochrany soukromí a ústup od cookies třetích stran vedou firmy k tomu, aby se více opíraly o vlastní data. Ta ale sama o sobě nestačí, pokud k nim chybí včasný přístup nebo nejsou připravená k dalšímu využití. Proto vzniklo nové propojení mezi platformou Boldem CDP a Sklikem, které umožňuje automatický přenos kontaktů do vlastních publik pro placené kampaně. Jak integrace funguje, co je potřeba pro její aktivaci a jaké výhody nabízí?
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.