API Drak dospěl a je plnohodnotnou verzí
V druhé polovině října došlo k ukončení beta provozu Sklik API Drak. V tomto článku se dozvíte, co je dobré vědět o Sklik API Drak, co nového se API naučila a co dalšího připravujeme.
(Stránka 40)
V druhé polovině října došlo k ukončení beta provozu Sklik API Drak. V tomto článku se dozvíte, co je dobré vědět o Sklik API Drak, co nového se API naučila a co dalšího připravujeme.
Doby, kdy uživatelé konzumovali obsah na internetu pouze přes stolní počítače, jsou pryč. Mnoho uživatelů dnes využívá k přístupu na internet zařízení více. Abyste oslovili své zákazníky bez ohledu na to, zda sedí u počítače nebo surfují na mobilním telefonu či tabletu, reklamu Skliku jsme začali cílit napříč zařízeními – cross device.
Plošná propagace značky, oslovení užší skupiny potenciálních zákazníků nebo zaměření čistě na výkon? Jak splnit rozmanité cíle klienta a jak k tomu může pomoci právě programatický nákup reklamy? Tyto a další otázky zodpověděli na letošní konferenci Seznam fórum Roman Mura (Head of Programmatic) a Jakub Severa (Online Specialist) z agentury PHD. Dva rozdílné přístupy k využití RTB ukázali na …
Vizibilita bannerové reklamy je v současnosti jedno z klíčových témat na online trhu. Sehrává zásadní roli nejenom v budování povědomí o značce, ale může také pomoci zvýšit zásah a výkon kampaně. RTB oddělení Seznamu proto připravilo speciální produkt, který právě vizibilitu klientům nabízí.
Ode dnešního dne mají všichni inzerenti v Skliku možnost zadávat videoreklamu a zobrazovat ji napříč videoinventory Seznamu. K dispozici je až šedesátivteřinový přeskočitelný videospot nebo šestivteřinový bumper. Jak videoreklamu správně zadat, aby fungovala?
Aby kampaně, zejména displayové, mohly plnit stanovené cíle, je třeba mít pod kontrolou kolikrát se uživatel s konkrétní reklamou může setkat. Jako inzerent nechcete platit za nadměrná zobrazení jednomu uživateli a jako uživatel pochopitelně nechcete být jedním reklamním sdělením přehlcen. Co je v Skliku nového?
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.