Přejít na obsah

#RTB

(Stránka 13)



Vliv kreativy na úspěch kampaně

Mohlo by se zdát, že při současných velmi pokročilých možnostech optimalizace digitálních kampaní, zejména na poli programatické reklamy, lze uplatněním osvědčených postupů v podstatě zaručit úspěch. Jak je ale možné, že častokrát dvě téměř totožně nastavené kampaně dosáhnou velmi rozdílných výsledků?


Přinášíme nová data pro RTB

16. června 2020

V průběhu minulého roku jsme pracovali na projektu vytvoření nového stromu zájmů, jehož cílem bylo zkvalitnění a rozšíření behaviorálního cílení na dlouhodobé zájmy v RTB. Nově přidané i stávající zájmy jsme testovali s vybranými klienty v průběhu letošního jara. A nyní jsou již dostupné také ve vašem DSP.


Internetová reklama recesi ustojí

4. června 2020

Z marketingového pohledu začíná specifické léto, jehož ústředním motivem nebudou exotické dovolené. Vlivem koronavirové epidemie a jejích následků se letošnímu roku nevyhne propad investic do reklamy, digitální marketing by ale měl nadále růst.


Jak probíhal první Webinář programatické reklamy

2. června 2020

Školení, workshopy, konference, přednášky… Většina z těchto událostí se během posledních týdnů přemístila do online prostředí a z pohodlí domova je sledovala široká marketingová veřejnost. Této situace jsme využili i my v týmu RTB. Pro naše partnerské agentury jsme připravili dvouhodinový Webinář programatické reklamy. 


Marie Kaisrová (Taste): Většina klientů pořád neví, co je RTB

Eva Libichová 7. května 2020

Marie Kaisrová je senior specialistka RTB v agentuře Taste. V agentuře má na starosti nejen samotné nastavování RTB kampaní, ale i osvětu mezi klienty, prezentování výsledků kampaní a jednání s vydavateli, u kterých se její kampaně publikují. Čím je RTB reklama specifická ve srovnání s jinými typy online reklamy a kam se ubírá vývoj programatické …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí