Černá díra programmatic

31. října 2019

Na letošním Seznam fóru jsme k našim pozvaným klientům poprvé mluvili za naše vznikající programatické oddělení, které vznikalo spojením Sklik a RTB týmů. Ačkoliv název přednášky zní trochu strašidelně, právě o výjimečnosti a spojení programatických kanálů byla přednáška Ondřeje Kacbala.

Ondřej mluvil především o změně vnímání programatiku a možnostech podrobného reportingu. Že je tedy programatik černá díra nebo zbývající prostor publisherů, o který nikdo nemá zájem, už je dávno historie. Díky dnešním DSP a dalším nákupním platformám, můžete zjistit o nakoupeném inventory vše, co jen dnešní doba umožňuje a co vás napadne.

Druhá část přednášky byla věnována právě propojení kanálů. Na krátké case study byl prezentován maximální zásah unikátních uživatelů, a to pomocí spojení Skliku a RTB na Seznam inventory. Celá kampaň byla pohodlně doměřena v DSP Adform a klientovi investice byly tak ideálně využity a pod maximální kontrolou.

Celou přednášku Ondřeje Kacbala můžete zhlédnout zde:

Ondřej působí v Seznamu už pátým rokem. Začínal jako obchodník, nyní vede nejrychleji rostoucí část – tým RTB konzultací. Zastřešuje komunikaci se všemi, které tohle téma zajímá, a snaží se neustále držet oddělení na špičce znalostí programatického trhu.

Sdílet na sítích