Přejít na obsah

Blog Seznam.cz

(Stránka 86)



Jak podpořit TV kampaň v online prostředí? Zaměřte se na frekvenci

Brandové kampaně jsou bezpochyby důležitou součástí marketingu, a zejména ve vysoce konkurenčním prostředí, nesmíme zapomínat na budování povědomí o značce. Může však být bumper, tedy nepřeskočitelná 6sekundová videoreklama, vhodným prostředkem k rozšíření dosahu televizní kampaně? A má vůbec smysl využít tento formát jako nástroj k budování povědomí o novém produktu? Podívejte se, jak se našemu klientovi Jan …


8 novinek na Firmách, které jsme pro vás nedávno zavedli 

Pro rychlejší orientaci si shrneme hned v úvodu, jak jsme v poslední době vylepšili Firmy. V dalších odstavcích se dozvíte, jak vám mohou být novinky užitečné.  Nejvýznamnější zprávou v této souvislosti je oživení webu Volná místa. Pracovní nabídky teď můžete najít ve firemních profilech stejně jako nabídky z Sauto, Sreality či Zboží. Na Firmy.cz se …


Televize Seznam nabídne od nového roku více českého obsahu včetně vlastního seriálu Revír

Hana Holubová 12. prosince 2022

Na diváky celoplošné Televize Seznam čeká od nového roku mnohem více klasického českého obsahu. Těšit se mohou na oblíbené české detektivky ze 70. a 80. let, legendární komedie, filmovou klasiku i na osvědčené české seriály. Nabídne ale i nový vlastní komediální seriál Revír. Prostor v hlavním vysílacím čase dostanou také zahraniční seriály jako například Zákon a …


Sezonní tipy: Silvestr 2022 a novoroční témata

Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. A my jsme pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne. Jaké je na sklonku roku chování uživatelů? Zájem o témata související …


Strukturovaná data a jejich zpracování ve Vyhledávání – 7. díl: Snippety k diskuzním vláknům

8. prosince 2022

Provozujete stránky, kde lidé mohou diskutovat o zajímavých tématech? A co kdyby se ve výsledcích vyhledávání zobrazovaly podrobnější informace k diskuzním vláknům? Praktická vychytávka, kterou návštěvníci zaručeně ocení a ušetří jim čas. K nasazení stačí pouze strukturovaná data. Co strukturovaná data jsou a proč je na svých stránkách využít, se dočtete v našem dalším článku ze série o snippetech.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí