Nejčastější chyby v kreativě brandingu. Neděláte je také?
Využíváte branding nebo o něm zatím uvažujete? Aby byl efekt reklamy co nejvyšší, je zapotřebí, aby kreativa přesně odpovídala požadavkům, které Sklik vyžaduje.
(Stránka 40)
Využíváte branding nebo o něm zatím uvažujete? Aby byl efekt reklamy co nejvyšší, je zapotřebí, aby kreativa přesně odpovídala požadavkům, které Sklik vyžaduje.
Vánoční sezóna pomalu nabírá na obrátkách, proto je nejvyšší čas zaujmout potenciální zákazníky svou nabídkou. Se stávajícími návštěvníky můžete pracovat prostřednictvím retargetingu, ale jejich množství je omezené. Jak získat nové? Je to jednoduché, vyzkoušejte dynamický banner.
Tradiční podzimní konference pro PPC specialisty zaměřená na výkonnostní marketing a novinky v Sklik.cz letos proběhla v netradičních podmínkách, a to online. Ale Seznam by nebyl technologická firma, kdyby se s tím nedokázal elegantně vypořádat. Hosté se mohli konference zúčastnit odkudkoli, a to doslova. Stačilo jen dobré internetové připojení a pohodlné sezení. Moderátor Pavel Cyprich …
Stylovat dynamický retargeting v Skliku pomocí šablon a přizpůsobit si tak barvy a popisek můžete již skoro rok. Ale máte pravdu, že bez statistik jednotlivých šablon a možnosti zvolit si preferované střídání šablon to nebylo úplně ono. Teď je ale vše hotovo, takže vzhůru do testování!
Ode dnešního dne máte k dispozici metriky, které odkrývají výkon kampaní, jejichž primárním cílem není prodej, ale oslovení relevantních cílových skupin. Představujeme win rate, report unikátních a nových uživatelů a frekvenci zobrazení. Sklik se tak stává silným nástrojem pro display kampaně.
Pamatujete si, kdy jste začali pronikat do tajů PPC reklamy? Množství nastavení a zákonitostí se zdálo nekonečné. Abychom inzerentům, kteří si v Skliku nastavují svou první kampaň, start do Sklik zjednodušili, máme pro ně zbrusu nového průvodce. Představujeme vám Sklik Začínáme.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.