Seznam.cz nabízí řešení pro růst vašeho podnikání i ve světě bez cookies

Nová éra bez cookies třetích stran je za dveřmi. Je důležité se přizpůsobit a nastavit své kampaně tak, aby byly efektivní a oslovily relevantní zákazníky. Seznam.cz nabízí několik řešení pro růst vašeho podnikání v této nové realitě.

Rádi byste rozšířili zásah svých kampaní v Skliku a navíc nebyli závislí na sběru cookies třetích stran? Přinášíme vám několik tipů, jak toho dosáhnout.

Jednoduchá obsahová kampaň

Jde o typ kampaně v rozhraní Skliku, díky které efektivně oslovíte nové potenciální zákazníky . Pro její aktivaci  stačí zadat pouze alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu za proklik. Velkou výhodou je zároveň stávající výhodnější cena za proklik – dle statistik Seznamu až o 50 %! Přečtěte si na našem blogu, jak vám Jednoduchá obsahová kampaň může pomoci a jak vlastně funguje.

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

Nyní můžete rozšířit zásah svých kampaní o nové relevantní zákazníky, kteří se zajímají o aktuálně nabízené produkty. DRTG publikum návštěvníci webů Seznamu vám umožní je zasáhnout, aniž by navštívili váš e-shop. Cílení funguje na datech Seznamu. Publika budou zároveň k dispozici i po konci cookies třetích stran, jelikož se jedná o 1st party data.

Vlastní seznamy zákazníků

V Skliku můžete využít vlastní e-mailové seznamy či databáze pro oslovení svých registrovaných, stávajících nebo potenciálních zákazníků (samozřejmě za předpokladu, že k tomuto účelu máte od uživatelů souhlas). V případě Skliku se nemusí jednat o maily výhradně na doméně seznam.cz. Uživatelé běžně využívají pro přihlášení na Seznamu např. i adresu na gmail.com. V našem blogovém článku se dozvíte víc.

K čemu je dobré budovat silný brand?

Vytváří poptávku, zvyšuje hledanost vašich produktů či služeb. Ovlivňuje budoucí nákupní chování uživatelů. Ve výsledku přináší zákazníky i bez reklamy, protože se k vám budou sami vracet. Snižuje závislost na retargetingu.

Díky vyšší důvěryhodnosti známé značky často dosahují vyššího konverzního poměru. S budováním značky vám v Skliku pomůžou brandové kampaně. Přečtěte si na našem blogu, co vám to může přinést.

Konverzní kód podporuje parametr consent, kterým inzerent předává Seznamu informaci, jestli uživatel vyjádřil souhlas s cílenou reklamou nebo měřením konverzí. U kódu doporučujeme hodnotu consent vkládat vždy, když dojde ke konverzi. Odesíláním parametru consent 1 nebo 0, zajistíte nadále nejpřesnější možné měření konverzí v Skliku. V případě spuštění kódu s parametrem consent s hodnotou 0 nedochází ze strany Seznamu k ukládání nebo čtení cookies v uživatelově prohlížeči a je v souladu se zákonem o el. komunikacích.

Maximálního zásahu prostřednictvím retargetingu docílíte, pokud retargetingový kód spustíte okamžitě po udělení souhlasu, nikoliv – v čemž se často chybuje – až při případné návštěvě další stránky.

Přihlášení přes Seznam

E-shopy zpozorněte! Máme pro vás tlačítko, které usnadňuje online nakupování. Výrazně totiž zjednodušuje registraci před zaplacením zboží. Provozovatele internetových obchodů zase lépe propojuje s jejich zákazníky.

Máte vlastní web s online obsahem? Pak vás bude nejspíš zajímat, že prohlížeče brzy přestanou podporovat využívání cookies třetích stran napříč weby. Vy tak přijdete o možnost zobrazovat cílenou reklamu, která pravděpodobně patří k vašim podstatným zdrojům příjmu z vašeho obsahu. Přihlášením přes Seznam můžete své uživatele i nadále bezpečně identifikovat a cílit na ně reklamní sdělení. 

Přihlášení od Seznamu využívají už partneři Deník, Slevomat či Yves Rocher a mnoho dalších.
Chcete vědět více?