Přejít na obsah

#Tipy inzerentům

(Stránka 10)



Získejte více objednávek pomocí cílení na vlastní seznamy zákazníků

Sklik nově umožňuje práci s klientskými daty ve formě vlastních seznamů emailových adres. Představujeme tak novou formu cílení, která nabízí nové možnosti zapojení dat z CRM či CDP systémů. Jak cílení funguje a jaké jsou zkušenosti našich inzerentů? Z pohledu na rozvoj cílené reklamy v Skliku se jedná o již delší dobu očekávanou novinku. Nově …


Proč inzerovat na webech prémiových vydavatelů? Protože mají pozitivní vliv na vnímání vaší značky

Eva Libichová 9. září 2021

Čtenáři a návštěvníci webových stránek s vysokou kredibilitou mají větší tendenci si zapamatovat značky, které na nich inzerují. Zahraniční studie ukazují, že umístění reklamy na webu prémiového vydavatele přispívá až k trojnásobnému nárůstu metrik, jako je oblíbenost značky, zvažování koupě a ochotu doporučit značku známému. Prémioví vydavatelé dbají na vizibilitu reklam a zároveň stránky reklamou …


Podnikáte v segmentu ubytování? Nechte svůj business zazářit na Seznamu

Eva Libichová 5. srpna 2021

Díky Firmy.cz a Seznam Naplno si i koronou zasažený segment ubytování může pomoct k lepším výsledkům a vyšší obsazenosti v hlavní sezoně. Jak na to? Přinášíme praktické tipy i exkluzivní informace o tom, jak se segmentu daří. 3 tipy, jak můžete jako ubytovací zařízení dosáhnout na více rezervací Po těžkém období, kdy byly ubytovací zařízení …


Vyvracíme mýty o videoreklamě: Dá se dělat videoreklama s malým rozpočtem?

Eva Libichová 30. července 2021

Myslíte si, že efektivní videoreklama musí stát statisíce? Opak je pravdou. Jak produkce, tak distribuce může být překvapivě cenově nenáročná. Prozradíme vám, jak na to. Výroba nemusí být drahá Asi největším strašákem kolem videoreklamy jsou náklady na produkci. Samozřejmě, že se částky mohou vyšplhat do vysokých tisíců, a to hlavně pokud chcete točit hranou reklamu …


Relevanci v obsahové síti nově řídí Predátor

Po několika měsících vývoje a několika týdnech testování jsme nasadili nový systém relevance, který interně nazýváme Predátor. Ten zlepšuje relevanci zobrazených reklam pro uživatele a inzerentům přináší vyšší výkon. Jak systém funguje a jaké jsou výsledky? Relevance v obsahové síti je jednoduše řečeno vztah uživatele a zobrazené reklamy. Cílem je uživateli ukazovat pouze takovou reklamu, jaká ho …


Sjednocujeme produktovou inzerci na Seznamu. Co to znamená pro e-shopy?

Uživatelům Seznamu chceme ve vyhledávání a na Zboží.cz nabídnout nejlepší zážitek při nakupování. Ať už při pátrání po nejvýhodnější ceně zboží nebo i při vybírání produktů tehdy, když potřebují poradit. Zlepšování nákupního zážitku pro uživatele půjde v ruku v ruce i s rozšiřováním možností, jak oslovit potenciální zákazníky pro inzerenty v Skliku a ve Zboží.cz. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí